logo
ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

Pierwszy raz w historii Kongres Stolarki Polskiej w digitalu

Już 15 czerwca br., odbędzie się kolejna edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiczną w kraju oraz światowe trendy, wydarzenie będzie miało charakter digitalowy. Forma przekazu online czyni Kongres niezwykle dostępnym dla szerokiego grona osób zainteresowanych rozwojem branży stolarki budowlanej, a także biznesu jako takiego.

Czytaj więcej...

BIM4industry 2021

Spotkajmy się wokół idei BIM w przemyśle.
BIM4industry to pierwsze w Polsce wydarzenie ukierunkowane na wymianę doświadczeń przedstawicieli środowisk, zaangażowanych w proces popularyzacji i wdrożenia metodyki BIM (władze ustawodawcze, administracja publiczna, inwestorzy, projektanci, wykonawcy) skupionych wokół idei BIM w przemyśle.

Czytaj więcej...

Jak skutecznie zabezpieczyć budowę przed pożarem?

Stowarzyszenie DAFA zaprasza do udziału w eksperckim szkoleniu online w ramach cyklu WIRTUALNA AKADEMIA DAFA.

Spotkanie skierowane jest m.in. do wykonawców, architektów, projektantów, konstruktorów, a także producentów, inwestorów, rzeczoznawców.

Najbliższe szkolenie „Jak skutecznie zabezpieczyć budowę przed pożarem?” odbędzie się 27 maja, w godz. 11:00 – 12:00.

Czytaj więcej...

Grupa Górażdże podpisała kontrakt na zakup energii z największej w Polsce farmy fotowoltaicznej

Grupa Górażdże, jeden z największych producentów materiałów budowlanych w Polsce, oraz koncern BayWa r.e., światowy ekspert w dziedzinie źródeł odnawialnych, podpisały kontrakt na zakup energii (PPA– Power Purchase Agreement) z elektrowni fotowoltaicznej w Witnicy. Elektrownia będzie największą i najbardziej efektywną farmą fotowoltaiczną w Polsce. Jej moc zainstalowana wyniesie 64,6 MWp. Projekt zostanie sfinalizowany już w pierwszej połowie 2021 r.

Czytaj więcej...

W 2021 r. rynek materiałów budowlanych pozostaje w cieniu pandemii, jakie marki zyskają renomę fachowców?

Producenci materiałów budowlanych od 2020 r. są pozbawieni wielu możliwości współpracy z wykonawcami, którzy często są ambasadorami marek i wywierają realny wpływ na wyniki sprzedaży produktów. Czy w tej sytuacji ulegnie zmianie układ sił na rynku? Które firmy poradziły sobie z ograniczeniami lepiej i tym samym ugruntowały pozycję wśród fachowców?

Czytaj więcej...