logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Ruszyła I edycja konkursu BOLD, skierowanego do studentów kierunków architektonicznych i projektowych. Uczestnicy będą mieli za zadanie wykonanie projektu odświeżenia przestrzeni Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, z wykorzystaniem włókno-cementu. Oprócz nagrody pieniężnej zwycięski projekt ma szansę stać się inspiracją do stworzenia nowej linii produktów Cembrit.

Od 20 stycznia br. studenci kierunków architektonicznych i projektowych uczelni z całego kraju mogą zgłaszać swoje prace do konkursu BOLD, którego organizatorem jest firma Cembrit - producent wysokiej jakości włókno-cementowych materiałów budowlanych. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu projektu koncepcyjnego z użyciem włókno-cementu w procesie transformacji Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu. Obiekt konkursowy został wybrany spośród 10 propozycji zgłoszonych przez studentów podczas tegorocznych warsztatów OSSA (20-27.10.2013 r., Wrocław), zorganizowanych przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Studentów Architektury. Stowarzyszenie jest ponadto patronem merytorycznym konkursu.

„Projekt konkursu ma na celu stymulować jego uczestników do niekonwencjonalnego myślenia o materiałach budowlanych. Liczymy na innowacyjność nadsyłanych prac konkursowych, dzięki którym wyznaczymy nowe kierunki rozwoju i wykorzystania włókno-cementu w architekturze.” - mówi Maciej Duszczak, Marketing Manager z Cembrit. Zgłoszenia można nadsyłać grupowo lub indywidualnie do dnia 8 maja br. Spośród wszystkich prac konkursowych, jury wybierze najlepsze, cechujące się oryginalnością w estetycznym i funkcjonalny wykorzystaniu włókno-cementu. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 5000 zł, natomiast osoby lub zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce, zostaną uhonorowane nagrodami w kwotach odpowiednio 3000 i 2000 zł. Zwycięski projekt, oprócz nagrody pieniężnej, ma szansę stać się inspiracją do stworzenia nowej linii produktów Cembrit.

Szczegóły konkursu oraz regulamin dostępne są na stronie www.cembritbold.pl.

Pytania dotyczące konkursu należy kierować do p. Macieja Nawrockiego (Effecto Events Team): tel. 601 147 573, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

25.01.2014 r.