logo
ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

Z radością informujemy, że zgodnie z komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z  21 grudnia 2021 r. o zmianie i sprostowaniu komunikatu w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych autor za publikację artykułu w czasopiśmie naukowym MATERIAŁY BUDOWLANE otrzymuje 100 pkt.

Malarz Roku Dekoral 2013W sierpniu 2013 r. ruszyła czwarta edycja konkursu Malarz Roku Dekoral, organizowanego przez firmę PPG Deco Polska. Przedsięwzięcie skierowane jest do profesjonalnych wykonawców skupionych w Klubie Dekoral Professional. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym dostawczo-osobowy samochód Volkswagen Caddy oraz narzędzia malarskie.

Historia konkursu Malarz Roku Dekoral

Pierwsza konkurs Malarz Roku Dekoral, zainicjowanego przez PPG Deco Polska, odbyła się w 2010 r. Uczestnicy zgłosili wiele ciekawych inwestycji, a zwycięzca bardzo wysoko postawił poprzeczkę uczestnikom kolejnych wydań konkursu. Pierwsze miejsce zajęła bowiem firma Markbud z Kartuz, która zrealizowała światowej klasy inwestycję w postaci 4-gwiazdkowego hotelu Hilton w Gdańsku. Firmy uczestniczące w następnych edycjach prezentowały równie wysoki poziom fachowości i rzetelności. Główny laureat konkursu z 2011 r., firma Bau-Gips przeprowadziła przy ścisłej współpracy z konserwatorem zabytków kompleksowe prace renowacyjno-remontowe Dworca Gościnnego w Szczawnicy, a zwycięzca z 2012 r., firma BPBP SA z Bielska-Białej wykonała od podstaw wielkopowierzchniowy obiekt biurowo-produkcyjny dla firmy Wichary Technologies w Pyrzowicach. Malarz Roku Dekoral 2013 to wyzwanie dla kolejnych firm, które chcą zaprezentować wysoką jakość oferowanych przez siebie usług i powalczyć o cenne nagrody.

Malarz Roku Dekoral 2013Warunki i zasady konkursu Malarz Roku Dekoral 2013

Warunkiem udziału w konkursie jest przynależność do Klubu Dekoral Professional. Aby zostać jego członkiem należy zakupić produkty w jednym z ponad 40 sklepów Centrum Dekoral Professional ulokowanych na terenie całego kraju za kwotę minimum 1500 zł. Po wypełnieniu formularza i otrzymaniu karty członkowskiej, można zgłosić do konkursu inwestycję wykonaną przy użyciu produktów dostępnych w Centrach Dekoral Professional. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 grudnia 2013 r.

Następnie, jury pod przewodnictwem Jarosława Domowicza, Managera Akademii Technik Malarskich Dekoral Professional, do 20 lutego 2014 r. ogłosi TOP 20 realizacji, które wezmą udział w dalszej fazie rywalizacji. Przez kolejny miesiąc każda z inwestycji zostanie szczegółowo zaprezentowana na stronie www.malarz-roku.pl (z uwzględnieniem sposobów i rodzajów wykonanych prac oraz wskazaniem wykorzystanych produktów i materiałów). 1 marca 2014 r. rozpocznie się głosowanie Internautów, które wyłoni Malarza Roku Dekoral Publiczności. Te osoby, które poza przydzieleniem punktów wybranemu wykonawcy, pozostawią także swój komentarz, wezmą udział w konkursie dla Internautów. Głosownie Internautów będzie trwało do 10 kwietnia przyszłego roku.

Oficjalne rozstrzygnięcie konkursu zaplanowano na 10 maja 2014 r. Jury przyzna główną nagrodę i tytuł Malarza Roku Dekoral 2013, a osoby zgromadzone na gali wybiorą Malarza Roku Dekoral Publiczności 2013 spośród wykonawców 5-ciu najwyżej ocenionych realizacji biorących udział w głosowaniu internetowym.

Cenne nagrody dla zwycięzców konkursu

Na uczestników rywalizacji czekają bardzo cenne nagrody. Zwycięzca otrzyma między innymi dostawczo-osobowy samochód Volkswagen Caddy, ufundowany przez marki Sigma Coatings oraz Dekoral Professional. Dla laureatów II i III miejsce, firma Graco – producent maszyn natryskowych oraz firma Flex – producent elektronarzędzi, przygotowały specjalistyczne urządzenia najwyższej klasy przydatne podczas przeprowadzania robót malarskich i wykończeniowych. Natomiast osoba biorąca udział w głosowaniu internetowym, która pozostawi najciekawszy komentarz, nagrodzona zostanie usługą malowania pomieszczenia przez Malarza Certyfikowanego Dekoral przy wykorzystaniu profesjonalnych farb dostępnych w sieci sklepów Dekoral Professional.

Poza nagrodami rzeczowymi, zwycięskie inwestycje staną się świadectwem wysokiej jakości usług oferowanych przez firmy wykonawcze: – Każdego  roku poziom zgłaszany prac konkursowych jest coraz wyższy, a rosnące zainteresowanie udziałem w rywalizacji stawia członków jury przed naprawdę ciężkim wyborem. Liczba realizacji to nie tylko zasługa atrakcyjnych nagród. – mówi Kamila Adamczyk-Fojt, Menedżer Promocji i Wsparcia Kanału Dystrybucji Trade. Wiele firm traktowało konkurs był jako forum do prezentacji swoich dokonań, okazję do podpatrzenia konkurentów czy w końcu uzyskania potwierdzenia od fachowców z branży o wysokim poziomie jakości ich pracy.