logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Trwa badanie, które wyłoni najbardziej popularne marki budowlane w Polsce, tytułując je BUDOWLANĄ MARKĄ ROKU 2012. Projekt realizowany jest wśród firm wykonawczych przez eksperta w dziedzinie analiz sektora budowlanego - Instytut ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.



Rokrocznie przeprowadzane przez ASM badanie pozwala wyłonić marki budowlane cieszące się największym zaufaniem wśród fachowców. Niezależność badań oraz reprezentatywność próby firm wykonawczych w poszczególnych segmentach (bez względu na liczbę firm aplikujących) sprawia, że Ranking Marek Budowlanych 2012 jest rzetelną i unikalną klasyfikacją na polskim rynku.

Co niesie ze sobą tytuł BUDOWLANEJ MARKI ROKU 2012?

  • • Potwierdza jakość produktów i usług
  • • Podnosi prestiż firmy w oczach klientów
  • • Umacnia pozycję marki na rynku
  • • Świadczy o popularności i uznaniu dla marki wśród fachowców i inwestorów indywidualnych
  • • Pozwala poznać punkt widzenia fachowców na własną markę
  • • Upoważnia do posługiwania się tytułem oraz logotypem Budowlanej Marki Roku 2012
  • • Daje możliwość efektywnej promocji marki i rozwijania istniejących akcji marketingowych firmy
  • • Jest symbolem nowoczesności i rzetelności

Ogłoszenie wyników nastąpi podczas uroczystej Gali Wręczania Nagród Budowlanej Marki Roku 2012 (31 maja 2012 r. w Pałacyku Otrębusy k. Warszawy), która zgromadzi elitę polskiego sektora budowlanego.


Firmy uczestniczące w Rankingu otrzymają obszerny i wyczerpujący raport zawierający informacje na temat pozycji marki na rynku. Dodatkowo, w raporcie znajdować się będzie szczegółowa wiedza o profilu społeczno-demograficznym wykonawców, w tym:

  • • ogólny profil firm wykonawczych (oferta usługowa, wielkość obrotów, obszar działania)
  • • rodzaj wykonywanych prac w podziale na klientów oraz inwestycje
  • • struktura materiałów budowlanych w każdej z grup produktowych
  • • znajomość marek materiałów budowlanych
  • • wpływ wykonawcy na decyzje inwestorów
  • • potrzeby wykonawców w zakresie informacji dotyczących rynku budowlanego

Laureatom zostaną przyznane tytuły Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz wręczone statuetki, dyplomy i certyfikaty.


Zapraszamy do zapoznania się z informacjami nt. Rankingu i możliwościami, jakie zdobyte tytuły dają w prowadzonych przez Laureatów działaniach marketingowych.


www.rankingmarekbudowlanych.pl.


Informacji nt. Rankingu Marek Budowlanych 2012 udzielają:
Joanna Florczak
Senior Project Manager
Tel. +48 (24) 355 77 80; Tel. kom. 697 134 770
Elżbieta Czerniec
PR Manager
Tel. +48 (24) 355 77 95; Tel. kom. 605 218 999

Organizator:
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
99-301 Kutno, Ul. Grunwaldzka 5
Tel.: +48 (24) 355 77 00; Faks +48 (24) 355 77 01/03
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.asm-poland.com.pl