logo
ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

Ze względu na pandemię koronawirusa, 19. Targi Grupy PSB (3 – 5 marca 2021 r.) odbyły się w formie on- -line. Stworzono innowacyjną platformę internetową, łączącą wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami PSB), która umożliwiła składanie i akceptowanie zamówień targowych bezpośrednio z biura. Podczas tegorocznych targów partnerzy Grupy PSB zawarli 13,8 tys. kontraktów biznesowych o łącznej wartości 328 mln zł.

Nowa formuła targów PSB przełożyła się na wzrost średniej wielkości zamówienia o ponad 30%wporównaniu z targami ubiegłorocznymi. Ponadto uczestnicy targów zaoszczędzili na kosztach podróży i noclegów wieloosobowych ekip, a w przypadku wystawców – budowy stoisk.

W 19. Targach Grupy PSB uczestniczyło 237 wystawców oraz 373 partnerów PSB, którzy zarezerwowali 14,5 tys. wideospotkań. Targi on-line z pewnością nie zastąpią tradycyjnej formuły spotkań Grupy PSB, ale w przyszłości staną się jej istotnym uzupełnieniem. 

Marzena Mysior-Syczuk
Główny Koordynator ds. Public Relations
Grupa PSB Handel S.A.