logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz czwarty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. W branży budowlanej zwyciężył  ATLAS (zaprawy budowlane) oraz DULUX (farby).

Eksperci poddali  ocenie ponad 1500 marek konsumenckich i 1137 marek biznesowych. Podczas finałowej gali wręczania statuetek Superbrands Poland 2010, która odbyła się 23 listopada br. na  Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie  ogłoszono listę 51 marek, które uzyskały najwyższe noty.  Pomysłodawcą  programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach.