logo
ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

Z radością informujemy, że zgodnie z komunikatem Ministra Edukacji i Nauki z  21 grudnia 2021 r. o zmianie i sprostowaniu komunikatu w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych autor za publikację artykułu w czasopiśmie naukowym MATERIAŁY BUDOWLANE otrzymuje 100 pkt.

Międzynarodowa organizacja Superbrands po raz czwarty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. W branży budowlanej zwyciężył  ATLAS (zaprawy budowlane) oraz DULUX (farby).

Eksperci poddali  ocenie ponad 1500 marek konsumenckich i 1137 marek biznesowych. Podczas finałowej gali wręczania statuetek Superbrands Poland 2010, która odbyła się 23 listopada br. na  Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie  ogłoszono listę 51 marek, które uzyskały najwyższe noty.  Pomysłodawcą  programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach.