logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

prof. dr hab. inż. Anna Siemińska-Lewandowska Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Lądowej;

Autor do korespondencji e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DOI: 10.15199/33.2015.12.02

100-lecie Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej (WIL PW) to okazja, aby przedstawić obecny stan Wydziału – dorobek publikacyjny pracowników, realizowane granty – europejskie oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) i Narodowego Centrum Nauki (NCN), patenty, wdrożenia i nagrody, aktualne prace naukowo-badawcze wykonywane na zlecenie przemysłu, na potrzeby infrastruktury kraju i Warszawy, a także działania społeczne związane z popularyzacją wiedzy i techniki. Taki sposób prezentacji teraźniejszości Wydziału wynika też z obowiązujących obecnie zasad parametrycznej oceny jednostek naukowych i ich kategoryzacji. Jest to pewien wspólny punkt odniesienia do wszystkich wydziałów budownictwa w kraju.

Literatura :

[1] Lewiński T., Czarnecki S., Dzierżanowski G., Sokół T., Topology optimization in structural mechanics. Bulletin of Polish Academy ofSciences.TechnicalSciences no 1, 61 (2013).
[2] Zbiciak A.Mathematical description of rheological properties of asphalt-aggregate mixes, Bulletin of the Polish Academy of Sciences: Technical Sciences 61 (1), 2013.
[3] Cherkaev A., Dzierżanowski G.: Three-phase plane composites of minimal elastic energy: High-porosity structures, International Journal of Solids and Structures 50, 2013.
[4] Czarnecki S., Lewiński T., On minimum compliance problems of thin elastic plates of varying thickness, Structural and Multidisciplinary Optimization, 48, 2013.
[5] Czarnecki S., Lewiński T., A stress-based formulation of the free material design problem with the trace constraint and multiple load conditions. Structural and Multidisciplinary Optimization, 49, 2014.
[6] Sokół T., Rozvany G. I. N.: Exact truss topology optimization for external loads and friction forces, Structural and Multidisciplinary Optimization 48 (4) 2013.
[7] LewińskiT.,RozvanyG. I.N.,SokołT.,Bołbotowski K., Exact analytical solutions for some popular benchmark problems in topology optimization III: L-shaped domains revisited. Structural and Multidisciplinary Optimization, 47 (2013).
[8] Kwaśniewski L., ZiółkowskiA. (2013) Simplified analytical model and numerical simulations of finite-disturbance buckling of columns, International Journal of Non-Linear Mechanics 51, str. 121 – 131.
[9] Gepner B., Bojanowski C., Kwaśniewski L., Wekezer J. (2014) Effectiveness of ECE R66 and FMVSS 220 standards in rollover crashworthiness assessment of paratransit buses. International Journal of Automotive Technology 15 (4), str. 581 – 591.
[10] Courard L., Piotrowski T., Garbacz A.: Near-to-Surface properties affecting bond strength in concrete repair. Cement and Concrete Composites, vol. 46, 2014, str. 73 – 80.
[11] Garbacz A., Sokołowska J.: Concrete-like polymer composites with fly ashes – comparative study. Construction and BuildingMaterials, vol. 38, 2013, str. 689 – 699.
[12] Garbacz A., Courard L., Bissonnette B.: A surface engineering approach applicable to concrete repair engineering. Bulletin of the Polish Academy of Sciences: Technical Sciences 61 (1), 2013, str. 73 – 84.
[13] Szmigiera E., Woyciechowski P.: Verbund zwischen Stahl und Selbstverdichtendem Beton in Verbundstützen. Stahlbau, vol. 81, No. 8, 2012, str. 616 – 620.
[14] Szmigiera E., Żółtowski W., Siennicki M.,(2011) Reaserch on load capacity of concreto filled columns with battenend steel section, Journal of Civil Eengineering and Mangement, Nr 1/2011, str. 313 – 319.
[15] Czuryłowicz K., Lejzerowicz A., Kowalczyk S., Wysocka A. (2014) „The origin and depositional architecture of Paleogene quartz- glauconite sands in the Lubartów area, eastern Poland”, GEOLOGICAL QUARTERLY 58 (1), str. 1 – 36.
[16] Kowalczyk S., Maślakowski M., Tucholka P., Determination of the correlation between the electrical resistivity of non-cohesive soils and the degree of compaction. Journal of Applied Geophysics 110 (2014), str. 43 – 50.
[17] Malesa M., Malowany K., Tomczak U., Siwek B., Kujawińska M., Siemińska-Lewandowska A., (2013) „Application of 3D digital image correlation in maintenance and process control in industry”, Computers in Industry, 01/2013; 64 (9): str. 1301 – 1315.
[18] Xie L., Olszewski P.: Modelling the effects of road pricing on traffic using ERP traffic data. Transportation Research PartA: Policy and Practice, 2011, 45 (6): str. 512 – 522.
[19] Radziszewski P., Kowalski K., Król J., Sarnowski M., Piłat J. Quality assessment of bituminous binders based on the viscoelastic properties; Polish experience, Journal of Civil Engineering and Mangement.

Otrzymano: 29.10.2015 r.

 

Przeczytaj cały artykuł >>

 

Materiały Budowlane 12/2015, str. 9-12 (spis treści >>)