logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Rozpoczęła się 12. edycja Rankingu Budowlana Marka Roku - ogólnopolskiego badania ankietowego przeprowadzanego wśród wykonawców przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Celem przedsięwzięcia jest poznanie opinii fachowców na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych.

Ranking Budowlana Marka Roku, organizowany przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku. Fachowcy spontanicznie wskazują marki materiałów budowlanych, które stosują w ciągu danego roku najczęściej oraz o te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. Są to marki, które polecają i są do nich przywiązani.

W każdej edycji Rankingu Budowlana Marka Roku pojawiają się zarówno wyraziste, konsekwentne w swym działaniu marki od lat cenione przez fachowców, jak i debiutujące na wysokich lokatach.

Ranking Budowlana Marka Roku 2016
Wyniki tegorocznego rankingu ogłoszone zostaną publicznie w czerwcu br. podczas uroczystej Gali. Raporty Budowlana Marka Roku 2016 przedstawią zarówno aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów, jak i pozycje marek w szeregu kilkuletnim. Publikacje te dostępne są jedynie dla producentów, którzy biorą udział w Rankingu gdyż stanowią cenne dla strategii marketingowych dane. Na tej podstawie można stwierdzić, czy lokaty danych marek w danym roku wynikają z testowania produktów, którego źródłem może być zaciekawienie przekazem lub promocja, czy też dana marka ma już zbudowany mocny branding oparty na realizacji obietnic zawartych w komunikatach marketingowych. Raporty stanowią pewnego rodzaju wskaźniki jakości współpracy producentów z wykonawcami w danym roku i na przestrzeni kilku lat wstecz.

Organizatorzy zapraszają producentów do wzięcia udziału w Rankingu Budowlana Marka Roku 2016 i weryfikacji pozycji swoich marek. Natomiast użytkownicy mogą śledzić aktualne preferencje wykonawców i poznać wiarygodne, cenione materiały budowlane na stronie www.rankingmarekbudowlanych.pl

Kontakt w sprawie Rankingu Budowlana Marka Roku 2016
Joanna Florczak-Czujwid, Kierownik Projektu Budowlana Marka Roku
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Źródło: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku

17.02.2016 r.