logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku zaprasza na konferencję MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO 2015, podczas której będzie można poznać aktualną kondycję i prognozy dla sektora budowlanego. Wśród tematów zaplanowano ponadto: możliwości wykorzystania funduszy europejskich i krajowych dla rozwoju firmy, szanse na eksport polskich produktów oraz najnowsze trendy marketingowe.

Po raz osiemnasty lider badań marketingowych branży budowlanej – firma ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku organizuje konferencję MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO. To wydarzenie jest jednym z najważniejszych i największych eventów sektora budownictwa w Polsce. Podejmuje tematykę budownictwa w szerokim zakresie, począwszy od analiz statystycznych, poprzez szanse rozwoju dla firm a skończywszy na działaniach marketingowych.

Instytut ASM stale monitoruje rynek budowlany, zarówno pozyskując i analizując dane statystyczne, jak i podejmując liczne inicjatywy dla branż budowlanych. Podczas konferencji MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO eksperci przedstawiają podsumowanie wyników roku, który upłynął od poprzedniego spotkania oraz trendy na przyszłość. Biorąc pod uwagę wkład konferencji w integrację i rozwój sektora, który jest niezwykle ważny dla polskiej ekonomii, Minister Gospodarki objął wydarzenie patronatem honorowym. Dla przedstawicieli przedsiębiorstw i instytucji otoczenia biznesu jest to cenna okazja do zapoznania się z aktualnymi analizami rynku budowlanego oraz prognozami jego rozwoju. Ponadto podczas konferencji zostanie zaprezentowany blok marketingowy, który ma na celu zapoznanie uczestników z działaniami pomocnymi w realizacji strategii efektywnej komunikacji z klientem. Oprócz badaczy i analityków ASM tradycyjnie podczas konferencji wystąpią eksperci zewnętrzni. 

Konferencja MRB 2015 odbędzie się 28 października 2015 roku w Sound Garden Hotel przy ul. Żwirki i Wigury 18 w Warszawie, w godz. 10:00-15:30 (rejestracja uczestników od godz. 9:30).

Formularz zgłoszeniowy, szczegółowy program konferencji
i pakiety sponsorskie znajdują się na stronie
www.konferencjamrb2015.syskonf.pl

Źródło: 

31.07.2015 r.