logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Celem kampanii „DOBRY MONTAŻ" jest edukacja i budowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu okien, drzwi, fasad i bram. Organizatorem przedsięwzięcia jest Związek POiD.

Kampania edukacyjna „DOBRY MONTAŻ", zainicjowana 17 grudnia 2014 r. przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD), ma pokazać, że inwestycja w wysokiej jakości wyroby stolarki budowlanej powinna być powiązana z ich odpowiednią instalacją. Dobry montaż okien i drzwi, fasad, bram to około 1% kosztów całej inwestycji, a korzyści z niego płynące są niewspółmiernie wyższe. Przekłada się on na zachowanie parametrów produktu oraz oszczędność energii. Zapewnia też komfort i bezpieczeństwo użytkowania zainstalowanych rozwiązań. POiD liczy, że dzięki promocji prawidłowego montażu okien, wykreowany zostanie większy popyt na wykonujących go, fachowych montażystów.

Akcja „DOBRY MONTAŻ" będzie realizowana przez sześć miesięcy, do maja 2015 roku. Jej podsumowanie zaplanowano na VI Kongresie Stolarki Polskiej. W kampanii wykorzystywane będą logo i plakat „DOBRY MONTAŻ". Jej działania obejmą m.in. kampanię public relations, która dostarczy odbiorcom informacji na temat prawidłowego montażu, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji, na ich stronach internetowych i w katalogach produktowych, poświęcone tematyce montażu spotkania na wybranych politechnikach w całej Polsce, prowadzenie dedykowanej kampanii strony internetowej oraz obecność na wydarzeniach branżowych – np. na targach BUDMA 2015. 

W kampanii, w charakterze jej partnerów, uczestniczą wiodące firmy z branży stolarki budowlanej: AIB – producent rozwiązań izolacyjnych, FAKRO – producent okien dachowych i akcesoriów do okien, Hörmann – producent bram, drzwi i napędów, POL-SKONE – producent okien i drzwi drewnianych, PORTA KMI Poland – producent drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, Pozbud – producent okien, drzwi drewnianych oraz podłóg, Proline – marka profesjonalnych narzędzi, Soudal – producent chemii budowlanej, Tytan – marka rozwiązań z zakresu chemii budowlanej, WIŚNIOWSKI – producent bram i ogrodzeń, Yawal – dostawca architektonicznych systemów profili aluminiowych. Patronami merytorycznymi kampanii są: Instytut Techniki Budowlanej i Stowarzyszenie Architektów Polskich.

Źródło: POiD

30.12.2014 r.