logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku ogłosiło wyniki 10. rankingu Budowlana Marka Roku. Tradycyjnie, najlepsze marki materiałów budowlanych za rok 2014 wybierali fachowcy. Nagrody wręczono podczas uroczystej gali w Warszawie.

Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu Budowlana Marka Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – instytut zajmujący się badaniami marketingowymi dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Tytuły Championa marki uzyskują dzięki wieloletniemu uznaniu użytkowników. Ranking tworzony jest na podstawie spontanicznych wypowiedzi badanych fachowców z firm wykonawczych z całego kraju. Dodatkowo laureaci Budowlanej Marki Roku otrzymują raporty rynkowe obejmujące segment rynku, na którym funkcjonuje dana marka.

„Od 10-ciu lat przeprowadzamy badania, na podstawie których formułujemy klasyfikację Budowlanej Marki Roku. Zdobycie statuetki lub wyróżnienia to dowód uznania fachowców – bezpośrednich klientów producentów materiałów budowlanych. Zatem firmy cenią sobie to trofeum w sposób wyjątkowy. Poszerzamy portfolio segmentów badanych na potrzeby Rankingu gdyż rynek tego wymaga, technologie przynoszą nowe rozwiązania, które kilka lat temu jeszcze nie były dostępne.” - powiedziała Joanna Florczak-Czujwid - Kierownik Projektu Budowlana Marka Roku 2014.

Ranking Budowlana Marka Roku 2014
Złoty Champion Roku 2014 w kategoriach materiałów budowlanych:

  • okna dachowe - FAKRO,
  • piany montażowe - SOUDAL,
  • bramy garażowe - WIŚNIOWSKI,
  • masy uszczelniające - SOUDAL,
  • zamocowania budowlane - WKRĘT-MET.

Janusz Komurkiewicz ze Złotym Championem 2014 w kategorii okna dachowe dla marki Fakro

Budowlana Marka Roku 2014 w klasyfikacji open:

  • Złota Budowlana Marka Roku 2014 - ATLAS,
  • Srebrna Budowlana Marka Roku 2014 - MAPEI.

Paweł Kisiel z Grupy ATLAS ze Złotą Budowlaną Marką Roku 2014 w kategorii open w towarzystwie dr Elżbiety J. Syrdy (po lewej) i Małgorzaty Walczak-Gomuły z ASM

W kategotii Marka przyjazna fachowcom, pierwsze miejsce zajęła marka MAPEI, drugie - ATLAS, natomiast trzecią lokata przypadła marce ISOVER, należącej do firmy Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.

Szczegółowe wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2014 (pdf) >>

Podczas tegorocznej gali, która odbyła się 13 czerwca br. w Warszawie, wręczono w sumie ponad 50 nagród i wyróżnień w kilkudziesięciu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji open (obejmującej cały rynek materiałów budowlanych w Polsce). W wydarzeniu uczestniczyło blisko 100 przedstawicieli największych producentów materiałów budowlanych w Polsce, stowarzyszeń branżowych i mediów.

W trakcie uroczystości ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku poinformował także o nawiązaniu aliansu strategicznego z firmą Brian Tracy International Consulting. Współpraca umożliwi firmom skorzystanie z badań i szkoleń dostarczających rozwiązań komunikacyjnych, obsługi klienta, sprzedażowych i HR. Organizatorzy już zachęcają do zapoznania z regulaminem przyszłorocznego Rankingu Marek Budowlanych 2015. Informacji udzielają: Joanna Florczak-Czujwid, tel. 24 355 77 80, kom. 697 134 770 lub Elżbieta Czerniec, tel. 24 355 77 95, kom. 605 218 999.

Zdjęcia: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku

01.07.2014 r.