Firma CEMEX zakończyła wdrażanie platformy CEMEX Go, przeznaczonej do obsługi klientów. Platforma jest dostępna w 21 krajach i korzysta z niej 96% stałych klientów firmy CEMEX.

CEMEX Go to nowoczesne rozwiązanie cyfrowe umożliwiające najwyższej jakości obsługę klienta. Projekt, z zakresu badań i rozwoju oraz innowacji i rozwoju działalności gospodarczej CEMEX, został opracowany w ramach globalnej współpracy sieci badawczo-rozwojowej, kierowanej przez centra badawcze firmy z siedzibą w Szwajcarii.

– "Platforma CEMEX Go okazała się być rewolucyjnym, uznanym i niezbędnym narzędziem dla naszych klientów. Jest ona dostępna w każdym miejscu i o każdej porze dnia, dzięki czemu usprawnia prowadzenie działalności biznesowej i zwiększa wydajność pracy”. – powiedział Fernando A. González, Prezes CEMEX. I dodał: „Nie spoczywamy na laurach. Nadal jesteśmy w początkowej fazie transformacji cyfrowej w CEMEX. Chcemy zapewnić klientom niezastąpione, wielokanałowe usługi i unowocześnić branżę materiałów budowlanych”.

Platforma CEMEX Go dostępna jest w 21 krajach, systematycznie korzysta z niej 96% stałych klientów firmy, generując 45% całkowitej sprzedaży CEMEX na świecie. W ujęciu rocznym za jej pośrednictwem zostało zrealizowanych ponad 500 tys. płatności i 1,5 miliona dostaw.

CEMEX Go automatyzuje rozliczenia z klientami, umożliwia zakup produktów, monitorowanie dostaw na mapie i płynne zarządzanie zamówieniami w czasie rzeczywistym. Platforma jest jedynym tego typu rozwiązaniem w światowej branży materiałów budowlanych. Dzięki CEMEX Go przedstawiciele handlowi mają więcej czasu dla klientów. Natomiast klienci firmy mają szybki dostęp do szczegółowych informacji i mogą na bieżąco kontrolować wszystkie aspekty relacji biznesowych z CEMEX - stan realizacji zamówień, płatności, statystyki, itp.

 

Źródło: CEMEX Polska

05.06.2019 r.