logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

CEMEX Go to pierwsza w pełni zintegrowana platforma cyfrowa dedykowana klientom firmy. Umożliwia m.in. szybsze składanie zamówień na cement, beton czy kruszywa, śledzenie dostaw, zarządzanie płatnościami. Aplikację można też zainstalować na urządzeniach mobilnych.

Platforma cyfrowa CEMEX Go zapewnia bezproblemową obsługę podczas: składania zamówień, śledzenia dostaw na żywo oraz zarządzania fakturami i płatnościami za zamówione produkty CEMEX, w tym cement workowany i luzem, beton towarowy, kruszywa i pozostałe materiały. CEMEX Go dostarcza w czasie rzeczywistym szczegółowych informacji, których Klienci potrzebują, aby móc pracować efektywniej. Aplikację można zainstalować na wielu urządzeniach, również mobilnych.

Marcin Kassjaniuk, Customer Experience Director CEMEX Polska, powiedział: „CEMEX Go zapewnia naszym klientom jeszcze lepszą obsługę niż dotychczas. To jedyna tego rodzaju platforma obecnie oferowana w naszej branży. Platforma przybliża nas do naszych klientów dzięki temu, że stajemy się szybsi, bardziej transparentni i wydajni, pozwala też stwarzać nowe możliwości wzrostu zarówno dla nich, jak i dla nas.”  

CEMEX Go to w pełni cyfrowy zestaw usług, które pomogą uzyskać więcej w krótszym czasie, poprzez uproszczenie i usprawnienie ich interakcji z CEMEX Polska, zmniejszając tym samym obciążenie sprawami administracyjnymi. Korzystając z platformy, można pracować w każdej chwili i z każdego miejsca za pomocą wielu urządzeń z dostępem do internetu. Dzięki CEMEX Go klienci zyskają możliwość przeglądania historii transakcji, śledzenia dostaw w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywania natychmiastowego powiadomienia o statusie zamówienia, dokonywania korekt w zamówieniach oraz pełnego i przejrzystego wglądu do wszystkich potrzebnych informacji. Jak zapewnia firma dzięki aplikacji CEMEX Go, w kilka minut będzie można zrobić to, co wcześniej zajmowało nawet kilka godzin. Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.

Źródło: CEMEX Polska

19.10.2018 r.