logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Jak wynika z przeprowadzonych badań ROCKWOOL jest najbardziej rozpoznawalną marką materiałów ociepleniowych wśród architektów, wykonawców i inwestorów indywidualnych w Europie, w tym również w Polsce.

Europejska agencja badań rynkowych Arch-Vision, specjalizująca się w segmencie budowlanym i nieruchomości, co roku przeprowadza kwartalne badania na grupie 1600 architektów z ośmiu krajów europejskich, w tym z Polski. Zgodnie z wynikami European Architecture Barometer Q1 2015, w pierwszym kwartale br. ROCKWOOL w 7 z 8 krajów zajął miejsca w pierwszej trójce wśród najczęściej wymienianych spontanicznie marek materiałów ociepleniowych. Dodatkowo w Polsce i w Niemczech był najchętniej wybieraną marką materiałów ociepleniowych wśród ankietowanych architektów. Wyniki raportu pokazują, jak dobrze rozpoznawalna i zapamiętana jest marka ROCKWOOL wśród osób, które decydują o kształcie oraz bezpieczeństwie realizowanych budynków.

Badanie rynkowe dotyczące rozpoznawalności firm z sektora budowlanego przeprowadził w kwietniu br. również magazyn „Budujemy Dom”. 969 członków Klubu Budujących Dom (zrzeszającego inwestorów indywidualnych budujących, remontujących lub planujących budowę domu) wypełniało ankietę znajomości marek materiałów budowlanych, w tym producentów wełny mineralnej. Respondenci zostali poproszeni o zaznaczenie firm, o których wiedzą choćby ze słyszenia. Najwięcej, bo aż 76,7% ankietowanych, wskazało właśnie ROCKWOOL. Uczestnicy klubu zostali także poproszeni o zaznaczenie tej marki, którą chcieliby zastosować przy budowie swojego domu. Tutaj również najwięcej osób wskazało na ROCKWOOL – 39,7%.

- Jesteśmy dumni, że ROCKWOOL jest tak dobrze rozpoznawalny i ceniony wśród różnych grup Klientów związanych z budownictwem. Na uwagę zasługuje fakt, że nasza marka zajmuje czołowe miejsca w różnych, niezależnych rankingach, przeprowadzanych zarówno przez krajowe, jak i zagraniczne podmioty. Zaufanie, jakim obdarzają nas architekci, wykonawcy i inwestorzy indywidualni jest dowodem, że oferowane przez nas produkty i rozwiązania mają najlepszą jakość i parametry. Jest to dla nas sygnałem, że realizowane przez ROCKWOOL działania marketingowe, edukacyjne, doradztwo techniczne oraz dodatkowe usługi jakie świadczymy w ramach wsparcia naszych klientów są doceniane i czynią nas liderem w branży – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Dodatkowo w czerwcu br. firma została po raz kolejny uhonorowana tytułem Budowlana Marka Roku, przyznawanym na podstawie ankiet przeprowadzanych z pracownikami ponad 2000 firm wykonawczych z całego kraju.

Źródło: ROCKWOOL Polska

31.07.2015 r.