logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Budowlana Marka Roku 201526 czerwca b.r. w Warszawie odbędzie się Gala Budowlana Marka Roku 2015, podczas której zostaną ogłoszone wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie firm wykonawczych. Pomysłodawcą i organizatorem rankingu jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

26 czerwca b.r. odbędzie się Gala Budowlana Marka Roku 2015, podczas której zostaną ogłoszone wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego przeprowadzonego na reprezentatywnej próbie firm wykonawczych. Bezpośredni użytkownicy materiałów budowlanych po raz 11-ty są opiniotwórczym gremium, dzięki któremu formułowany jest Ranking Budowlana Marka Roku. Pomysłodawcą i organizatorem Rankingu jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku – istniejący od 1996 roku instytut, który jest liderem badań marketingowych dla przedsiębiorstw z sektora budowlanego. Projekt realizowany jest od 2005 r. a jego niezmienną ideą jest głos wykonawców. Wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2015 zostaną ogłoszone na uroczystej gali.

Klasyfikacja tworzona jest w oparciu o analizę wyników ogólnopolskich badań ankietowych. Realizowane są one techniką telefonicznych wywiadów wspomaganych komputerowo – CATI. Preferencje fachowców zostają precyzyjnie określone dzięki reprezentatywnej próbie badawczej sprofilowanej dla każdej z kilkudziesięciu kategorii produktowych. Podczas rozmów z profesjonalnie przeszkolonymi ankieterami fachowcy wskazują najczęściej stosowane przez nich w danym roku marki materiałów budowlanych, marki wyróżniające się ich zdaniem jakością w porównaniu do konkurencji, oraz produkty o najlepszej relacji ceny do jakości. Respondenci wskazują marki produktów w sposób spontaniczny (bez podpowiedzi zawartych w kafeterii), zatem Ranking Budowlana Marka Roku ma charakter unikalny, niezależny i jest najbardziej miarodajną klasyfikacją w Polsce. 

Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku. Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej. Wszyscy laureaci Rankingu Rankingu otrzymują wyczerpujący raport obejmujący segment rynku, na którym funkcjonuje dana marka na tle konkurencji.

Zapraszamy do śledzenia szczegółowych informacji o projekcie na stronie: www.rankingmarekbudowlanych.pl

Źródło:

08.05.2015 r.