logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

W najnowszej kampanii reklamowej z firmą DRUTEX "gra" już trzech światowej klasy piłkarzy. Do Philippe Lahma i Andrei Pirlo, którzy są ambasadorami marki od marca br., dołączył właśnie Jakub Błaszczykowski, kapitan polskiej reprezentacji w piłce nożnej oraz zawodnik Borussii Dortmund.

Udział światowych ikon piłki nożnej w najnowszej kampanii reklamowej okien DRUTEX ma służyć wzmocnieniu pozycji firmy na rynkach międzynarodowych oraz wzrostowi rozpoznawalności marki za granią, szczególnie w Niemczech i we Włoszech, gdzie DRUTEX już dziś dysponuje silną siecią dystrybucji. Drużynę DRUTEXU tworzą obecnie: Philipp Lahm, Andrea Pirlo oraz Jakub Błaszczykowski.

Drużyna DRUTEX (od lewej): Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo.

„Cieszę się, że do naszej drużyny dołączył kolejny wysokiej klasy zawodnik. Jakub Błaszczykowski jest synonimem doskonałych umiejętności, profesjonalizmu i prestiżu. To marka sama w sobie. Brakowało nam jeszcze polskiego akceptu w naszej międzynarodowej drużynie. Dzięki temu transferowi nasz zespół składa się już z trzech doskonałych sportowców, którzy wyróżniają się: ogromnym doświadczeniem, precyzją i skutecznością działania oraz wielką pasją do tego, co robią. ” – mówi Leszek Gierszewski, prezes DRUTEX.

„DRUTEX zalicza się do najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w naszym kraju. To dla mnie ogromny zaszczyt, że mogę współpracować z przedsiębiorstwem tej klasy. Firma wciąż potwierdza swój międzynarodowy poziom i tak jak ja daje z siebie wszystko, żeby oferować produkty wysokiej jakości. Tak więc, wspólnie podążamy tą samą drogą, bo łaczy nas podobne podejście.” – powiedział Jakub Błaszyczkowski.

Przygotowana kampania reklamująca okna DRUTEX obejmuje spoty telewizyjnie w wiodących stacjach w Polsce i za granicą, oraz promocję w prasie i Internecie, w tym w serwisach społecznościowych. Zaplanowano ponadto szereg akcji i konkursów z nagrodami.

DRUTEX od wielu lat aktywnie uczestniczy w projektach i wydarzeniach dotyczących polskiego sportu. Jest m.in. sponsorem I-ligowego klubu piłkarskiego DRUTEX-Bytovia oraz warszawskiej Polonii.

Zdjęcie: DRUTEX

09.06.2014 r.