logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu (PSPS) przygotowało kolejną odsłonę medialnej kampanii edukacyjnej przybliżającej cechy styropianu, najpopularniejszego wyrobu do termoizolacji budynków w naszym kraju. Akcja "STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji" informuje o właściwościach płyt styropianowych oraz o ich różnorodnym zastosowaniu – do ocieplania fundamentów, podłóg, ścian i dachów.

– Zrealizowana rok temu pierwsza edycja akcji informacyjnej „STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji” spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, konsekwentnie zatem korzystamy z tej formuły w naszym dialogu z konsumentami. W bieżącym roku Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy propagowali już wiedzę o styropianie podczas targów Budma 2018 w Poznaniu i House Days 2018 w Nadarzynie. Działają edukacyjny profil STYROPIAN Men na Facebooku i kanał YouTube. Wraz z pełnią sezonu budowlanego chcemy wyjść z naszą informacją jeszcze szerzej, stąd obecność w telewizji. Ocieplenie domu to często inwestycja na całe życie, warto więc z rozmysłem dobrać odpowiedni wyrób do ochrony termicznej. Nasza akcja ma wspierać takie świadome decyzje konsumentów – podkreślił Kamil Kiejna, prezes PSPS. 

STYROPIAN Men to cztery personifikacje różnych odmian wyrobu, z unikatowym zestawem atrybutów. Styropian Biały to doskonałe właściwości w najlepszej cenie, Styropian Szary – innowacyjność i najlepsza lambda (λ), nawet 0,031W/mK. Styropian Wodoodporny jest specjalistą od izolacji fundamentów, a Styropian Twardy, wyjątkowo trwały i wytrzymały, przeznaczony jest do podłóg, garaży i dachów płaskich. – Założeniem kampanii „STYROPIAN Men – Gwiazdy Termoizolacji” jest duża dawka informacji z zakresu termoizolacji, zamknięta w humorystycznej i łatwej do zapamiętania konwencji. Liczymy, że tak jak przed rokiem nasza akcja trafi na podatny grunt i pomoże inwestorom w zakupie styropianu jak najlepiej spełniającego ich potrzeby, ale też odpowiedniego pod kątem rosnących wymagań energooszczędności w budownictwie – podsumował szef PSPS.

Przebieg akcji można śledzić na stronie styropian.men oraz w mediach społecznościowych Facebook i YouTube.

Źródło: PSPS

25.06.2018 r.