Krystyna Wiśniewska
Pod takim hasłem 9 października br., dzień po zwycięskim meczu reprezentacji Polski w piłce nożnej z Czarnogórą i awansie do Mistrzostw Świata w Rosji w 2018 r., odbyła się w Warszawie konferencja prasowa firmy Fakro, która jest oficjalnym partnerem polskiej drużyny. Współpraca Fakro z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) rozpoczęła się w 2004 r. i jak stwierdził Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu, Dyrektor Marketingu, warto było czekać 13 lat na ten dzień, a ponadto sponsoring reprezentacji Polski, to świetna inwestycja. Dzięki pojawianiu się logo Fakro na meczach piłkarskich w Europie i na świecie marka ta staje się coraz bardziej rozpoznawalna – uważa Dyrektor Komurkiewicz. (...)
Materiały Budowlane 11/2017, str. 165 (spis treści >>)