logo

ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X

100 punktów za artykuły naukowe!

Zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki z 5 stycznia 2024 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych, autorzy za publikację artykułów naukowych w miesięczniku „Materiały Budowlane” z dyscyplin: inżynieria lądowa, geodezja i transport; architektura i urbanistyka; inżynieriamateriałowa; inżynieria chemiczna; inżynieria mechaniczna, a także inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, otrzymują 100 pkt.

„STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji” to nowa kampania informacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu. Celem szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych realizowanych w jej ramach, jest promocja styropianu - najpopularniejszego w Polsce materiału do ocieplania budynków.

Kampania Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu (PSPS) „STYROPIAN.men – Gwiazdy Termoizolacji” powstała w myśl idei: „styropianu nie trzeba bronić, ponieważ broni się sam”. Dlatego to sam produkt (a dokładniej 4 jego personifikacje) został bohaterem akcji. Osią kampanii są 3 spoty video emitowane w serwisie YouTube. Głównymi bohaterami filmów są wyrenderowane komputerowo postacie o imionach: Biały, Szary, Wodoodporny i Twardy.

Styropian Biały to polski superbohater. Przystępna cena i świetne właściwości zapewniły mu pozycję gwiazdy polskich ociepleń.

Szary kolorem wyłamuje się ze schematu typowego styropianu. Dzięki specjalnym dodatkom uszlachetniającym, na czele z grafitem, osiąga najlepsze wartości izolacyjności cieplnej (lambda (λ) wynosząca nawet 0,031 W/mK).

Styropian Wodoodporny chroni budynek na poziomie fundamentów oraz wszędzie tam, gdzie może wystąpić długotrwałe działanie wody. Przystosowany jest do izolowania pod ziemią. Jest bardzo wytrzymały oraz niewrażliwy na rozwój bakterii i grzybów.

Styropian Twardy jest niezastąpiony do izolowania podłóg, parkingów oraz dachów płaskich. Wyróżnia go niezwykła wytrzymałość na ściskanie oraz trwałość, dzięki czemu nie odkształca się nawet pod długotrwałym obciążeniem. 

Każda postać posiada unikatowy zestaw atrybutów. Cechy te zostały wykreowane w oparciu o najważniejsze zalety styropianu. – Tytułowe Gwiazdy Termoizolacji prezentują jego właściwości w nietypowej i łatwej do zapamiętania formie. Celem kampanii jest przybliżenie inwestorom zalet styropianu, którego popularność w Polsce od wielu lat rośnie – wyjaśnia Kamil Kiejna, prezes PSPS. – Liczę, że dzięki luźnej konwencji i dużej dawce humoru kampania dotrze do szerokiego grona odbiorców – dodaje.

Czterech bohaterów kampanii STYROPIAN.men "wystąpiło" również w mediach tradycyjnych - radiu, czasopismach poświęconych tematyce budownictwa oraz prasie ogólnoinformacyjnej.

Więcej informacji na stronie kampanii: styropian.men

Źródło: PSPS

17.08.2017 r.