ISSN 0137-2971, e-ISSN 2449-951X
  • image
  • image
  • image
  • image
  • Materiały Budowlane 07/2017

    Tematem wydania listopadowego numeru "Materiałów Budowlanych" są problemy remontowe w budownictwie ogólnym i obiektach zabytkowych. Przypominamy o PRENUMERACIE miesięcznika "Materiały Budowlane" na 2018 rok!
    Czytaj więcej +
  • 1

„Mój dom pełen ciepła” – konkurs dla klientów ISOVER

W czerwcu br. marka ISOVER uruchomiła ogólnopolski konkurs fotograficzny dla klientów indywidualnych i wykonawców pod hasłem „Mój dom pełen ciepła”. Co miesiąc – do marca 2018 r., można zdobyć atrakcyjne nagrody. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić materiały ISOVER oraz zrobić zdjęcie inspirowane motywem przewodnim kampanii reklamowej „Dom pełen ciepła”.

Sfotografuj swój „Dom pełen ciepła”
Swoją wizję ciepłego, bezpiecznego i komfortowego domu marka ISOVER prezentuje w spocie reklamowym z udziałem pracowników. Elementem kampanii jest też konkurs fotograficzny, w którym firma zachęca klientów do pokazania ich własnej interpretacji hasła – „Dom pełen ciepła”. – W kampanii reklamowej nawiązujemy do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu i bezpieczeństwa, które zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach, z kolei konkurs fotograficzny „Mój dom pełen ciepła” ma umocnić pozytywne skojarzenia, takie jak radość czy ciepło rodzinne z naszą marką – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.

 

Zasady konkursu ISOVER
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić materiały izolacyjne ISOVER za min. 1000 zł brutto (w terminie od stycznia 2017 do marca 2018 r.), przesłać kopię faktury lub paragonu potwierdzających zakup na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. oraz umieścić autorskie zdjęcie zainspirowane kampanią „Dom pełen ciepła” pod postem konkursowym na profilu marki Isover.pl na Facebook’u. Zgłoszenie należy oznaczyć hashtagiem #DomPełenCiepła. Co miesiąc dziesięcioro uczestników, których zdjęcia zdobędą najwięcej polubień, otrzyma atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. konsola PlayStation 4 PRO, iPad, parownica do ubrań Philips, robot kuchenny Bosh, voucher do SPA czy gry familijne. Dodatkowo – w czerwcu, lipcu i sierpniu – pięcioro uczestników, którzy jako pierwsi prześlą swoje zdjęcie, otrzyma zestaw dwóch wakacyjnych leżaków.  

10 edycji to 10 szans na nagrodę
Konkurs organizowany jest w dziesięciu miesięcznych edycjach, od czerwca 2017 do marca 2018 r. – Dajemy naszym obecnym i przyszłym klientom wiele szans na zdobycie atrakcyjnych nagród. W konkursie „Mój dom pełen ciepła” klient może przesłać zdjęcie w każdej comiesięcznej edycji, aczkolwiek laureatem można zostać tylko raz podczas wszystkich dziesięciu odsłon konkursu. Co więcej, to zwycięzcy wybierają, jaką nagrodę z naszej puli chcą otrzymać. Mamy nadzieję, że udział w konkursie sprawi uczestnikom wiele frajdy, a zdjęcia, które powstaną przy tej okazji, będą miłą pamiątką – mówi Aleksandra Puzyno, specjalista marketingu ISOVER.

Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie www.isover.pl/konkurs.
Zgłoszenia należy przesyłać na stronie:
www.facebook.com/isoverpl

Źródło: ISOVER

21.07.2017 r.

Nasz serwis używa plików cookies jedynie w celach statystycznych oraz zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym użytkownika. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień traktowane jest jako zgoda na użycie plików cookies. Więcej w Polityce plików cookies.